۱۳۸۹ خرداد ۴, سه‌شنبه

سفر به کره جنوبی

پرواز ایران ایر ساعت 23:50 دقیقه روز جمعه سوم اردیبهشت سال 1389 را سوار شدم و با تاخیر زیاد به تهران رسیدم،باران شدیدی می اومد و من با یک تاکسی فرودگاه که آن هم معطلی زیاد داشت به هتل استقلال رفتم دیگه ساعت حدود 5 صبح بود ومن تقریبا خوابم نبرد چون ساعت 7 صبح برای صبحانه بیدار شدم. یادم میاد هتل خیلی شلوغ بود چون نمایشگاه نفت و گاز پانزدهم در تهران دایر بود. بعد از صبحانه به شرکت رفتم تا دلارها و پاسپورت بچه ها رو بگیرم. تقریبا تا ظهر درگیر بودم تا پول ها رو که به یورو بود به همراه پاسپورت بچه ها گرفتم و به هتل برگشتم. من یوروها رو به آقای بوشهری دادم تا بین بچه ها تقسیم کنه، ناهار روکه خوردیم منو آقای هدایت پور و طیبی با یه پراید به فرودگاه امام رفتیم تا به بقیه ملحق بشیم. پروازمون با هواپیمایی قطر بود نوع هواپیما ارباس A319 بود حدود ساعت 7 بعد از ظهر به سمت دوحه پرواز کردیم، فکر کنم حدود 4 ساعتی توی فرودگاه دوحه بودیم تا با پرواز بعدی که ارباس A330 بود به سمت فرودگاه اینچوان سئول حرکت کردیم دیگه حدودا غروب بود که رسیدیم. توی فرودگاه mis park و جومونگ منتظرمون بودند. آن شب در هتلمون Ramada شام برامون مک دونالد آوردند.از فرداشم در محل شرکت STX کلاس داشتیم. در مدت اقامتمون در کره جنوبی از آکواریوم Coex که با جومونگ و با مترو سئول رفتیم و بعدش هم در KFC مرغ سوخاری خوردیم، از برج سئول که با mis mihan رفتیم و از بالای برج، کل شهر سئول رو دیدیم ، از نماشگاه محصولات شرکت سامسونگ و خیابان تهران که با Mr yoo دیدن کردیم و بعدش چون نزدیک بود پیاده به خیابان تهران رفتیم و شب در رستوران ترکی کباب خوردیم، از یه قصری که حالت قدیمی و موزه مانند داشت و با دو نفر از بچه های STX رفتیم و بازارهای مختلف از جمله lotte mart که با mis mihan و جومونگ رفتیم، دیدن کردیم. از غذاهای ایتالیایی و چینی و کره ای و ژاپنی هم بگم که در رستورانهای مختلف خوردیم یه شبم به رستوران ایرانی آریا رفتیم وکباب کوبیده و جوجه خوردیم.
خلاصه ساعات آغازین روز دوازدهم اردیبهشت از سئول به دوحه با همان ارباس A330 پرواز کردیم، بعد از حدود 8.5 ساعت پرواز در اوایل صبح به دوحه رسیدیم و بعد از 9 ساعت در فرودگاه بودن دوباره با ارباس A319 به سمت تهران حرکت کردیم . بازم بارون می اومد. به هتل اوین رفتیم و فرداش یعنی روز سیزدهم اردیبهشت من ساعت 17:30با هواپیمایی ماهان به بندر حرکت کردم و در فرودگاه مورد استقبال همسرم و مادر و مادر زنم که با گل به استقبالم آمده بودند قرار گرفتم.
سفر خیلی خوبی بود پر از خاطرات فراموش نشدنی برای من!!!

۱ نظر:

افشین عطارزاده گفت...

سلام مهدی جان

آقا همون‌طور که قبلا هم بهت گفتم، خیلی عالی می‌نویسی؛ خیلی خوب آدم رو با احساست همراه می‌کنی کاری که من در نوشته‌هام هنوز نتونستم انجام بدم.
در مورد سوالت باید بگم که نوشته سبزنوشت در حقیقت عکس است و من هنوز نتونستم به صورت متنی اون عبارت رو با نستعلیق بنویسم. اگه یاد گرفتی که چطور میشه به وبلاگ فونت load کرد حتما به من هم بگو.
حساب کاربری شما در گوگل برای همه سرویس‌های گوگل معتبره. این یعنی اگه رمز میل رو عوض کنی رمز جدید برای وبلاگ هم هست.
اگه دوتا حساب کاربری داشته باشی می‌شه که یکیش رو برای ای‌میل استفاده کنی و اون یکی رو برای وبلاگ ولی من پیشنهاد نمی‌کنم.